دختری 23 ساله با چشمانی عجیب و جادویی +عکس
جدیدترین مطالب روز شامل: اخبار-دیدنی ها-دانلود-کلیپ-و...
دختری 23 ساله با چشمانی عجیب و جادویی +عکس
به گزارش ایران ناز ناتاشا در روسیه باعنوان دختری با اشعه ایكس در چشمش مورد ستایش قرار كرفته است . او دارای توانایی خارق العاده ایی است .
 
او می گفت تنها چیزی كه من باید یاد بگیریم اسم هر اندام است و در مورد چگونگی كار كردن هر اندام و تشخیص بیماری چیزی نمی دانم.او به مادرش می گفت كه در شكم تو دو لوبیا و یك چیزی شبیه لوله می بینم كه منظورش دو كلیه و روده مادرش بود ! ناتاشا در سال ۱۹۸۷ در روسیه به دنیا آمد ..
 
دختری 23 ساله با  چشمانی عجیب و جادویی +عکس ، www.irannaz.com

او الان ۲۳ سال دارد. به گزارش پارسینه به نقل از عنوان، ناتاشا در روسیه باعنوان دختری با اشعه ایكس در چشمش مورد ستایش قرار كرفته است.  او دارای توانایی خارق العاده ایی است .
 
دختری 23 ساله با  چشمانی عجیب و جادویی +عکس ، www.irannaz.com
 
او می گفت تنها چیزی كه من باید یاد بگیریم اسم هر اندام است و در مورد چگونگی كار كردن هر اندام و تشخیص بیماری چیزی نمی دانم.او به مادرش می گفت كه در شكم تو دو لوبیا و یك چیزی شبیه لوله می بینم كه منظورش دو كلیه و روده مادرش بود !
 
دختری 23 ساله با
چشمانی عجیب و جادویی +عکس ، www.irannaz.com

به گفته ناتاشا و پدر و مادرش توانایی های غیر معمول او در سن ۱۰ سالگی كشف شد . در سال ۲۰۰۴ ناتاشا توسط مطبوعات انگلیسی به لندن دعوت شد و پرسش ها و آزمایشات متفاوتی در مورد تونایی هایش از او شد كه در تمامی این امتحانات موفق شد ناتاشا درهمان سال در دانشگاه دولتی مسكو وارد گروه پزشكی شد او در حال حاضر در مركز مسكو برای تشخیص بیماریهای خاص كار می كند.

شبکه ساز1 جادوی هک

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط iman

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 333
بازدید کل : 27359
تعداد مطالب : 135
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

width:330; height:200; background-color:#FAFBE1; border:#F93 solid 1px; font-size:8pt; font-family:Tahoma,sans-serif; margin:4px; padding:3; text-align:right; overflow:auto;